Augmentacja kości

Niektórzy z pacjentów nie mają wystarczającej ilości zdrowej, naturalnej kości by wszczepić w nią implanty zębów. Dla tych pacjentów proponuje się zabieg o nazwie augmentacja kości. Mała ilość kości może być spowodowana:

• utratą zębów
  • przewlekłą infekcją wokół zębów
  • traumatyczną ekstrakcją
  • chorobą dziąseł
  • wadami rozwojowymi zębów
  • noszeniem przez długi czas protezy
  • urazem w obrębie szczęk
  • zabiegami stomatologicznymi

Znanych jest kilka technik wykorzystywanych do odbudowy kości, pozwalających  przywrócić naturalną linię uśmiechu, i zapewnić silny i solidny fundament dla przyszłych implantów. Większość pacjentów korzystających z augmentacji kości może funkcjonować po zabiegu normalnie w codziennym życiu i pracy.

W sytuacji, gdy ząb jest złamany i bardzo zniszczony mamy do czynienia z następującą sytuacją:

duży-brak-kosci-uszkodzony-korzen-zeba-prochnica-korzenia

Po zastosowaniu procedur regeneracji kości odzyskano pierwotną objętość kości. To umożliwiło wprowadzenie implantu.

odbudowa kosci pod implanty w gabinecie dentystycznym | IMPLANTIS

Zostaw swój numer telefonu, a my się z Tobą skontaktujemy!

Specjalizujemy się w kompleksowym, często kilkuetapowym leczeniu stomatologicznym dedykowanym dla pacjentów którzy nie dysponują długim czasem, który mogą poświęcić na wizyty stomatologiczne lub mieszkają poza granicami kraju.

Podczas pierwszej wizyty wykonujemy pełną diagnostykę, badanie stomatologiczne oraz przygotowujemy szczegółowy plan leczenia stomatologicznego.

Skontaktuj się z nami aby umówić się na wizytę konsultacyjną!