Zostaw swój numer telefonu, a my się z Tobą skontaktujemy!

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Implanty bez skalpela

Najnowsze systemy implantologiczne takie jak Dio Navi proponują zabiegi planowane w komputerze, minimalnie inwazyjne,bez skalpela.

Zalety implantacji planowanej komputerowo :

Cyfrowe wyciski – skanowanie zębów -niejszy dyskomfort i brak konieczności stosowania mas wyciskowych
Zabiegi bez skalpela w krótszym czasie ( 15-20min)
Brak obrzęków
Szybkie gojenie
Perfekcyjna dokładność, przekładająca się na bardzo dobre rezultaty w zwarciu i artykulacji

Możliwość zakładania większej liczby implantów jednocześnie.Mniej wizyt , krótszy czas gojenia. Nasz Pacjent Pan Andrzej potwierdza, że leczenie za pomocą implantów jest bezbolesne.

Bez skalpela

Kraków-3shape-dio-Implanty-zębów

Krótki zabieg

implanty-zębów-bez-skalpela-Kraków

Bez obrzęku

Implanty-zębów-bez-obrzęku-dio-navi-Kraków

UWAGA! W związku z pandemią koronawirusa COVID-19 ograniczyliśmy dni i godziny otwarcia. Realizujemy zabiegi interwencyjne wyłącznie w trybie pilnym i przyspieszonym (ból, zapalenia, ropnie) po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty. Pacjenci, którzy czują się źle, gorączkują, kaszlą, są chorzy, mogli mieć kontakt z osobą zarażoną koronawirusem lub z osobą poddaną kwarantannie, proszeni są o odroczenie swojej wizyty. W trosce o bezpieczeństwo pacjentów, również przekładamy na późniejsze terminy wizyty planowe osób z grupy ryzyka, tj.

Pacjentów umówionych telefonicznie prosimy o:
Zadzwoń do nas
Przewiń do góry