Stomatolog dziecięcy Kraków Stomatolog dziecięcy - leczenie bez bólu

Stomatolog dziecięcy Kraków

Wczesna higiena i profilaktyka może zapewnić Twojemu dziecku przyszłość wolną od próchnicy. stomatolog dziecięcy Kraków, pedodonta Lekarz dentysta wykonujący zabiegi u dzieci i młodzieży z zakresu pedodoncji czyli stomatologii wieku rozwojowego nazywany jest pedodontą. W IMPLANTIS stworzyliśmy program opieki stomatologicznej dla naszych małych pacjentów.

Pierwsza wizyta u stomatologa.

Pierwsza wizyta stomatologiczna powinna mieć miejsce w ciągu sześciu miesięcy od wyżęcia się pierwszego zęba dziecka. Niektóre tematy, które są często omawiane  ze stomatologiem podczas  pierwszej wizyty dziecka obejmują:

• zastosowanie smoczka
  • wyżynanie się zębów ( problemy z tym związane)
  • karmienie piersią a zęby
  • higiena jamy ustnej
  • dyskusja na temat diety dziecka
  • techniki mycia zębów u dziecka

Kolejne wizyty małego dziecka u stomatologa

Dziecko w wieku przedszkolnym uwielbia eksplorować świat.  To doskonały moment aby porozmawiać ze stomatologiem o tym co robić w razie urazu okolicy buzi dziecka, jak powinien przebiegać prawidłowy rozwój uzębienia u dziecka, jaki to ma wpływ na rozwój mowy. Oczywiście zawsze też stomatolog chętnie przypomni jak powinna wyglądać podstawowa higiena zębów malucha.

Opieka stomatologiczna dzieci w wieku szkolnym

W okresie wczesnoszkolnym nacisk kładzie się w szczególności na wyrobienie odpowiednich nawyków żywieniowych u dzieci oraz na zapobieganiu próchnicy.

Podczas wizyty u stomatologa zostanie oceniony rozwój szczęki i uzębienia u dziecka. Zarówno opiekun jak i dziecko mogą się dowiedzieć o zasadach właściwej pielęgnacji jamy ustnej i zębów. Stomatolog dziecięcy zaproponuje też odpowiednią profilaktykę w zależności od potrzeb uzębienia małego pacjenta ( fluoryzacja, lakowanie, wypełnianie szczelin w szkliwie itp.).

Stomatolog dziecięcy - leczenie bez bólu

Stomatolog dziecięcy Kraków

Dzięki zastosowaniu przez lekarza stomatologa specjalnych żeli z silnym środkiem znieczulającym, oraz  zastosowania komputerowo podawanego znieczulenia The WAND ból zostaje zniesiony całkowicie. Nasi mali pacjenci jak i ich rodzice mogą być spokojni, o to że ich wizyta u stomatologa przebiegnie w miłej i bezstresowej atmosferze a samo leczenie będzie zupełnie bezbólowe.

Umów się na wizytę. Zostaw nam numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie!

Czym zajmuje się pedodonta, czyli stomatolog dziecięcy?

Pedodonta wykonuje wiele zabiegów stomatologicznych u dzieci, począwszy od rutynowej opieki stomatologicznej obejmującej czyszczenie zębów, badania zębów, poprzez wykonywanie zdjęć rtg i ocenę czy szczęka i zęby dziecka rozwijają się prawidłowo, aż do leczenia zębów. Stomatolog dziecięcy kładzie duży nacisk na profilaktykę.

Stomatologia Kraków – uśmiech dziecka jest naszą największą satysfakcją

Stomatolog dziecięcy Kraków, stomatolog bez bólu,dobry dentysta Kraków,stomatolog dziecięcy Kraków

Dentyści Kraków – Implantis gabinet stomatologiczny Kraków – stomatolog dziecięcy – zaprasza!