Stomatologia bez bólu

Leczenie stomatologiczne bez bólu

znieczulamy bezboleśnieWiele osób obawia się wizyty u stomatologa i często odkłada jak najdłużej, bo leczenie stomatologiczne kojarzy mu się z bólem i stresem z nim związanym. Szczególnie dzieci mają lęk przed strzykawkami i igłami, które kojarzą im się z bolesnymi szczepieniami. Dobrą nowiną dla pacjentów, dla których zabiegi dentystyczne to traumatyczne przeżycie jest to, że stosując odpowiednie leki, specjalne techniki i nowoczesną technologię zabiegi stomatologiczne są wykonywane całkowicie bezboleśnie. Kluczem do sukcesu jest też to aby te zabiegi wykonywał doświadczony i dobry stomatolog.

W Centrum Stomatologicznym IMPLANTIS korzystamy z najnowszej generacji leków znieczulających, a do ich podawania używamy sterowanego komputerowo urządzenia do znieczulenia The Wand? Plus .

Bezbólowe znieczulenie The Wand? Plus eliminuje ból obecny przy podawaniu znieczulenia tradycyjną strzykawką, które ?rozpycha? tkanki, co jest odczuwane jest jako duży dyskomfort. Znieczulenie The Wand składa się z małego komputera i końcówki. Podawane jest ręcznie przy pomocy końcówki przypominającej długopis, którą stomatolog przykłada do dziąsła. Znieczulenie The Wand? Plus jest bardzo pomocne również podczas takich zabiegów jak leczenie kanałowe zęba.

stomatologia bez bólu WANDW przeciwieństwie do tradycyjnego znieczulenia płyn gdzie płyn jest podawany pod ciśnieniem i boleśnie rozpiera tkanki, w przypadku metody The Wand stomatolog aplikuje preparat znieczulający z prędkością fizjologiczną, co eliminuje uczucie rozpierania dziąsła. Technika wprowadzania końcówki do dziąsła też taka, iż pacjent nie czuje jej obecności w dziąśle, bowiem na jej czubku płyn tworzy tzw. płaszcz anemizacyjny, czyli osłonę. Aplikacja trwa ok 3 minut i od razu po niej dentysta może przystąpić do zabiegu, podczas gdy w przypadku podawania znieczulenia w sposób klasyczny środek znieczulający zaczyna działać po ok 10-15 minutach.

Umów się na wizytę. Zostaw nam numer telefonu,a my oddzwonimy do Ciebie!

Bezbolesna stomatologia

znieczulenie WAND